NOTIFIKÁCIE A FAKTÚRY

Nedostali ste email o potvrdení Vášho nákupu

V tom prípade, ak ste nedostali potvrdenie o Vašej objednávke, prosíme Vás, aby ste skontrolovali Vašu emailovú schránku SPAM, žiaľ stane sa, že správa sa automaticky presunie do položky spam.

Nedostali ste faktúru v balíku

Faktúra ako doklad o kúpe Vám je zaslaná v elektronickej forme e-mailom automaticky v čase odoslania balíka ( nájdete ju v spodnej časti správy o odoslaní objednávky) . Ak ste neobdržali správu o odoslaní balíka odporúčame  skontrolovať spam a v prípade ak sa nenachádza ani tam kontaktujte nás prípadne si vyžiadajte opätovné zaslanie. Najbežnejšia príčina je v samotnom zadávaní Vašej e-mailovej adresy v objednávke.   Prosíme zadajte správnu e-mailovú adresu. 

VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE

Tovar je poškodený, aký je postup?

Žiaľ’, nevieme všetky naše produkty preskúšať rozbaliť a skontrolovať a u niektorých produktoch to nie je ani možné.

V prípade, ak Vám došiel tovar poškodený prepravcom alebo inak tento stav nám oznámte  na nasledujúcej emailovej adrese: info@naradiex.sk do 24hod od prevzatia ideálne s fotodokumentáciu pre rýchle zahájenie procesu reklamácie je potrebné nahlásiť poškodenie aj na dpd@dpd.sk a vyžiadať si spísanie škodovej udalosti. 

Ak sa jedná o tovar, ktorý nie je v zľave tento Vám bezplatne vymeníme.  Je potrebné tovar zabaliť a počkať na vyzdvihnutie kuriérom na naše náklady. Tento Vám následne ak je to možné bude vymenený do 24hod od prijatia a kontroly kompletnosti. 

Aký je postup, keď nie som spokojný so zakúpeným tovarom, alebo som sa rozhodol jednoducho tovar vrátiť?

Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Toto ustanovenie sa netýka nákupu na IČO. 

Ak ste sa rozhodli, že po prevzatí tovaru chcete vrátiť produkt naspäť, prosíme Vás, aby ste tovar spolu s faktúrou, alebo s kópiou faktúry, poslali naspäť na uvedenú adresu: TERROTECH s.r.o., Elektrárenská cesta 1, 945 01 Komárno, do 14 dní po prevzatí tovaru. Tovar netreba poslať ako balík, ani prvou triedou, iba ako obyčajnú listovú zásielku. Tovar nevracajte na dobierku – takto zaslaný produkt sa neprijíma. Peniaze Vám vrátime obdobne ako boli prijaté.

Tovar musí byť v originálnom obale a nepoškodený. V prípade odstúpenia od zmluvy, znáša spotrebiteľ náklady spojené s vrátením tovaru. Produkt nevracajte na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma, náklady na vrátenie zásielky znáša tiež kupujúci!

Spoločnosť môže požadovať náhradu amortizácie a primeraných nákladov vyplývajúcich z používania presahujúcich použitie nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a fungovania produktu.

Spoločnosť TERROTECH s.r.o. je povinná vrátiť plnú kúpnu cenu len v prípade, keď produkt bol vrátený nepoškodený, bez akýchkoľvek závad. Spoločnosť môže požadovať náhradu škody spôsobenej nesprávnym použitím tovaru.

V tom prípade, ak tovar obdržíme tak, že bol už použitý, tovar sa znehodnotí, a v tom prípade Vám bude uhradená iba časť kúpnej ceny tovaru. V tom prípade, keď obal tovaru je nepoškodený (bol otvorený len na vyskúšanie tovaru), alebo na tovare nie sú známky škody, ktoré by boli spôsobené z použitia, Vám bude vrátená celá suma, ktorá sa nachádza na účte.

DODANIE TOVARU

Kedy budem mať k dispozícií objednaný tovar?

TOVAR OZNAČENÝ – NA SKLADE:

je u nás reálne na sklade a Vašu objednávku sa snažíme v čo najkratšom možnom čase spracovať, zabaliť a odoslať štandardne a to v rozmedzí  1 až 5 dni.

TOVAR OZNAČENÝ – NA OBJEDNÁVKU:

Vašu objednávku po spracovaní a po preskladnení na náš expedičný sklad zabalíme a odošleme  do 1 – 10 dní. 

Kde je možné prevziať tovar osobne?

Obchod, kde je možné tovar prevziať osobne neprevádzkujeme, na doručenie tovaru používame výlučne kuriérsku službu.

Ktoré produkty máte na sklade?

Skoro všetky produkty na našej webovej stránke držíme pravidelne na sklade. Produkty, ktoré nie sú skladom sú označené alebo odstránené z webovej stránky..

PLATBA

Ako zaplatiť za nákup?

Dodanie výlučne s kuriérskou spoločnosťou. Spôsoby platby:
Platba kuriérovi v hotovosti (DOBIERKA)
Platba platobnou kartou online – v našom e-shope môžete platiť aj platobnou kartou bezpečne a pohodlne cez platobné rozhranie BARION
Platba vopred – po obdržaní Vašej platby na účet Vám pošleme tovar

ZÁRUKA NA AKUMULÁTORY A BATÉRIE

Neuznaná reklamácia

Občiansky zákonník stanovuje, že kupujúci je oprávnený reklamovať chyby, ktoré sa u spotrebného tovaru vyskytnú v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od kúpy produktu. Tento paragraf sa však nevzťahuje na životnosť batérií a akumulátorov. Znižovanie kapacity totiž nie je chybou, ale prirodzenou vlastnosťou batérie. Vzhľadom na to, že k opotrebovaniu dochádza pri bežnom používaní tovaru, záruku je možné uplatniť iba pri poškodení batérie. Životnosť batérie je najčastejšie spätá s počtom nabíjacích cyklov, ale aj so spôsobom nabíjania, vybíjania a uskladnenia. Preto sa používa paušálna doba životnosti 6 mesiacov. Jedná sa ale o životnosť batérie, nie o jej záručnú dobu! Záručnú dobu však nemožno zamieňať za životnosť výrobku.

Ako si teda zákon vysvetliť? Ak zakúpite akumulátor, či už samostatne, alebo súčasť iného produktu, reklamovať ho môžete bežne ako čokoľvek iné po zákonom stanovenú dobu 24 mesiacov. Pokiaľ sa teda napríklad pri bežnom používaní akumulátora vďaka konštrukčnej, či skryto materiálovej vade uvoľní nejaká jeho časť, je to pravdepodobne dôvod k reklamácii. Ak však po dobe dlhšej ako šesť mesiacov budete chcieť reklamovať pokles kapacity akumulátora, pravdepodobne neuspejete. Pokles kapacity totiž súvisí so životnosťou akumulátora. Jedná sa o prirodzený jav, ktorý je navyše, ako už bolo uvedené ovplyvnený počtom nabíjacích cyklov, spôsobom nabíjania, vybíjania a skladovania. Ak napríklad necháte lítiový akumulátor úplne vybitý po niekoľko týždňov, je možné, že ho už nepôjde vôbec nabiť. Tu sa potom už nejedná o chybu akumulátora, k poškodeniu došlo zanedbaním bežnej údržby a uskladnenia zo strany používateľa.

Čo teda poradiť?

Lítiové akumulátory iste nie sú lacnou záležitosťou. Ak vlastníte napríklad akumulátorovú kosačku, alebo iné náradie, starostlivo dbajte na to, aby ste nenechali akumulátor vybitý v zime po dobu niekoľkých mesiacov v kosačke. Na začiatku sezóny sa vám môže stať, že už nepôjde nabiť. A reklamácia takto zanedbaného akumulátora s najväčšou pravdepodobnosťou nebude uznaná. Starostlivo čítajte užívateľský návod a o akumulátor sa nezabudnite patrične starať. Dobre udržiavaný akumulátor môže vydržať aj napriek postupne sa znižujúcej kapacite a slúžiť dobre pomerne dlho. Pokiaľ ho budete zanedbávať, môže byť výmena za nový nutná aj 1x za rok.