TERROTECH s.r.o 
IČO:52818942  
E-MAIL:   INFO@NARADIEX.SK
SLOVAKIA

OSOBNY ODBER NEROBIME 

KONTAKTNÝ FORMULÁR 

Na Vaše otázky sa snažíme odpovedať

v čo najkratšom možnom čase. 

Odpovedáme na otázky na ktoré ste nenašli odpoveď v často kladených otázkach. 

 


    časté otázky

    Prečo nemáte telefonický kontakt ?

    Podľa prieskumu sa otázky s veľkej časti opakujú, na ktoré nájdete odpovede na stránke. Chápeme tempo dnešnej doby a rozumieme, že je predsa jednoduchšie zavolať a informovať sa, ale do koľkých e-shopov sa Vám v dnešnej dobe podarí reálne dovolať?  Áno sú samozrejme agentúry , ktoré poskytujú pre eshopy telefonickú podporu, ale načo nám je ,,telefonista", ktorý  reálne tovar nevidel a samozrejme Vám len prečíta čo na stránke nájde. 

    Preto ako i veľké platformy túto službu zavadzať nebudeme a radšej  tento deficit premietneme do nižších cien. 

     

    Kedy dostanem objednaný tovar ?

    Tovar skladom je štandardne doručený do 1-5 pracovných dní (počas sviatkov sa tento termín môže mierne navýšiť)

    V prípade ak si želáte dodanie na  presný termín (PO-PIA)  nám tento stačí uviesť k poznámke do objednávky.

    V prípade ak si želáte tovar dodať do 24-48hod je potrebné uviesť doplatkovú službu EXPRESS v objednávke do poznámky

    Objednávky uhradené BANKOVYM PREVODOM ALEBO PLATOBNOU BRANOU majú prednosť pred DOBIERKOU a teda nie je garantované dodanie v prípade vypredania. 

     

    viac info v DOPRAVA A PLATBA

    Nedošiel mi potvrdzujúci mail!?

    1-Skontrolujte SPAM ! Tu platí ak je Váš email nesprávne uvedený tak ani spracovanie objednávky a ani ďalšie náležitosti neobdržíte.

    2- Kontaktujte nás !

    Nedošla mi faktúra s tovarom!?

    1-Faktúry zasielame najneskôr do 3dní od odoslania na Vami uvedenú mailovú adresu-Tu platí ak je Váš email nesprávne uvedený tak ani spracovanie objednávky a ani ďalšie náležitosti neobdržíte.

    2-Skontrolujte SPAM !

    3-Kontaktujte nás !

    Došiel mi poškodený tovar!?

    Kontaktujte nás na info@naradiex.sk a zašlite nám fotodokumentáciu poškodenia.(podmienka do 24h od prevzatia je stanovená prepravcom pre zahájenie reklamačného procesu) .

    Po splnení Vám tovar v čo najkratšom možnom čase bez starostí vymeníme opätovným zaslaním tovaru a poškodený len odovzdáte kuriérovi. 

    Prečo mi príde prázdna odpoveď na moju otázku?

    Na niektoré otázky týkajúce sa iných ako nami predávaných produktoch nepoznáme odpoveď a nemáme kapacity a dosah na preverenie iných značiek ako nami predávaných. V praxi to znamená ak sa informujete napríklad či Vám bude pasovať XY diel na XY (nie náš produkt) odpoveď si musíte nájsť sám nakoľko veľa času venujeme práve opisom a parametrom produktov, ktoré sú podstatné pre určenie vhodnosti. 

    Na otázky, ktoré nemajú ani hlavu ani pätu  nereagujeme. 

    Ale napriek všetkým nedorozumeniam si Vážime každého či už len informátora alebo zákazníka ktorý si je vedomí, že on je ten kto niečo potrebuje a nie my sme povinný mu to dodať. V skratke – s peniazmi sa ťažko kosí tráva!