TERROTECH s.r.o 

Osobné odbery – nerealizujeme.

E-MAIL:  info@naradiex.sk 
PHONE: +421 949 316 317 / po-št  8:00-10:00 /   
dovolať sa k nám dá iba v uvedenom čase nakoľko sme tým            hendikepovaných ( Sluchovo postihnutý)                                                za pochopenie ďakujeme. 

Odporúčame komunikáciu cez kontaktný formulár alebo mailom odpisujeme denne.

KONTAKTNÝ FORMULÁR 

Na Vaše otázky sa snažíme odpovedať
v čo najkratšom možnom čase. 

často kladené otázky klik TU. 

 




    časté otázky

    Kedy dostanem objednaný tovar ?

    Tovar skladom je štandardne doručený do 1-5 pracovných dní (počas sviatkov sa tento termín môže mierne navýšiť)

    V prípade ak si želáte dodanie na  presný termín (PO-PIA)  nám tento stačí uviesť k poznámke do objednávky.

    V prípade ak si želáte tovar dodať do 24-48hod je potrebné uviesť doplatkovú službu EXPRESS v objednávke do poznámky

    Objednávky uhradené BANKOVYM PREVODOM ALEBO PLATOBNOU BRANOU majú prednosť pred DOBIERKOU a teda nie je garantované dodanie v prípade vypredania. 

     

    viac info v DOPRAVA A PLATBA

    Nedošiel mi potvrdzujúci mail!?

    1-Skontrolujte SPAM ! Tu platí ak je Váš email nesprávne uvedený tak ani spracovanie objednávky a ani ďalšie náležitosti neobdržíte.

    2- Kontaktujte nás !

    Nedošla mi faktúra s tovarom!?

    1-Faktúry zasielame elektronicky a okamžite po odovzdaní tovaru prepravcom a je priložená v potvrdzujúcej správe o vybavení objednávky na Vami uvedenú mailovú adresu. Tu platí ak je Váš email nesprávne uvedený tak ani spracovanie objednávky a ani ďalšie náležitosti neobdržíte.

    2-Skontrolujte SPAM prípadne REKLAMU vo Vašej poštovej schránke !

    3-Kontaktujte nás !

    Došiel mi poškodený tovar!?

    Ak ste si všimli na balení viditeľné deformácie požiadajte kuriéra o trpezlivosť a tovar si dôkladne skontrolujte. Ak tovar nesie známky poškodenia spíšte škodový zápis a kontaktujte nás na info@naradiex.sk (zašlite nám fotodokumentáciu poškodenia ako i škodový zápis) .Podmienka pre zahájenie je spísanie škodového zápisu do 24h od prevzatia - stanovená prepravcom pre zahájenie reklamačného procesu.

    Po splnení Vám tovar bez ďalších starostí vymeníme na naše náklady. 

     

    Prečo mi príde prázdna odpoveď na moju otázku?

    Aj keď nie sme v osobnom kontakte mnohokrát sa stretávame s nástojčivými želaniami a otázkami na ktoré pozná aj google odpoveď !

    Nečakajte odpoveď  ak veta začína bez základných pravidiel slušného správania. Ani v kamenej predajni si nedovoľujeme toľko ako na klávesnici za monitorom. Preto prosíme komunikujte snami tak ako by sme sa poznali.