KONTAKTNÝ FORMULÁR 

Predtým ako nás kontaktujete skúste si pozrieť odpovede na najčastejšie otázky kliknutím sem

 

Na otázky sa snažíme odpovedať ako rýchlo sa len dá.




    časté otázky

    Kedy dostanem objednaný tovar ?

    Tovar skladom je štandardne doručený do 1-8 pracovných dní (počas sviatkov sa tento termín môže mierne navýšiť)

    V prípade ak si želáte dodanie na  presný termín (PO-PIA)  nám tento stačí uviesť k poznámke do objednávky.

    V prípade ak si želáte tovar dodať do 24-48hod je potrebné uviesť doplatkovú službu EXPRESS v objednávke do poznámky

    Objednávky uhradené BANKOVYM PREVODOM ALEBO PLATOBNOU BRANOU majú prednosť pred DOBIERKOU a teda nie je garantované dodanie v prípade vypredania. 

    viac info v DOPRAVA A PLATBA

    Nedošiel mi potvrdzujúci mail!?

    1-Skontrolujte SPAM ! Tu platí ak je Váš email nesprávne uvedený tak ani spracovanie objednávky a ani ďalšie náležitosti neobdržíte.

    2- Kontaktujte nás !

    Nedošla mi faktúra s tovarom!?

    1-Faktúry zasielame elektronicky a okamžite po odovzdaní tovaru prepravcom a je priložená v potvrdzujúcej správe o vybavení objednávky na Vami uvedenú mailovú adresu. Tu platí ak je Váš email nesprávne uvedený tak ani spracovanie objednávky a ani ďalšie náležitosti neobdržíte.

    2-Skontrolujte SPAM prípadne REKLAMU vo Vašej poštovej schránke !

    3-Kontaktujte nás !

    Došiel mi poškodený tovar!?

    Ak ste si všimli na balení viditeľné deformácie požiadajte kuriéra o trpezlivosť a tovar si dôkladne skontrolujte. Ak tovar nesie známky poškodenia spíšte škodový zápis a kontaktujte nás na info@naradiex.sk (zašlite nám fotodokumentáciu poškodenia ako i škodový zápis) .Podmienka pre zahájenie je spísanie škodového zápisu do 24h od prevzatia - stanovená prepravcom pre zahájenie reklamačného procesu.

    Po splnení Vám tovar bez ďalších starostí vymeníme na naše náklady.